Klantenservice

Klantenservice

Heeft u vragen over hoe u een bestelling bij ons plaatst, over de betaalmogelijkheden of de bezorging?
We hebben de meest gestelde vragen hieronder voor u beantwoord.

Heeft u een andere vraag of wilt u advies? Laat het ons weten, wij helpen u graag!

Bezorgen en afhalen

Bezorgproblemen

Heeft u een product dat beschadigd geleverd is? Kijk hier voor meer informatie over Ruilen en retourneren.

Bij ons is het uiteraard ook mogelijk om uw product kosteloos zelf op te halen. Indien u hiervoor gekozen hebt zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen. Zodra uw product bij ons gereed staat zullen wij nogmaals contact met u opnemen zodat we een afspraak kunnen maken voor het afhalen van uw product. 

Let op: Bij afhalen is alleen contant of vooraf betalen mogelijk, afhalen is alleen op afspraak mogelijk. 

Bestellen, wijzigen of annuleren

Bestellen bij G-Storage.nl, gemakkelijk, snel en overzichtelijk.

Selecteer het product dat u wilt bestellen en plaats dit product in uw winkelmand via de knop:     “Bestellen. Vervolgens kunt u verder winkelen of uw winkelmand bekijken. Dit kan via het winkelwagen icoon rechts bovenaan, of druk op de knop winkelmand bekijken die tevoorschijn komt als u een product hebt toegevoegd.  

Kies als laatste de bezorg- en betaal opties. U kunt een bestelling met uw G-Storage account plaatsen, waardoor u nóg sneller klaar bent en al uw favoriete producten altijd snel terug kunt vinden. Liever bestellen zonder account? Dit kan ook natuurlijk, het enige wat we dan van u nodig hebben zijn een aantal gegevens voor de verwerking van uw bestelling. 

Net een bestelling geplaatst, maar heeft u zich toch bedacht? Neem dan contact op met onze klantenservice en wij passen de bestelling direct voor u aan.

U kunt uw bestelling annuleren via uw Mijn G-Storage account. Dit is alleen mogelijk als uw bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is uw bestelling al verzonden en wilt u toch annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Let op: het retourneren van op maat gemaakte producten is niet mogelijk. 

Betalen

U kunt online betalen met de volgende mogelijkheden:
IDEAL
Creditcard (Visa en MasterCard)
Handmatige overboeking 

Bij het afhalen van uw product is alleen contant of vooraf betalen mogelijk. 

Heeft u een product geretourneerd? Wij storten het aankoopbedrag binnen 14  dagen na bevestiging terug op uw rekening. 

Ruilen en retourneren

Een product kan in geval van zichtbare gebreken op kosten van G-Storage geretourneerd, vervangen of hersteld worden. Dit dient binnen 5 dagen na ontvangst via het online retourformulier gemeld te worden onder vermelding van de geconstateerde gebreken. Oppervlakkige kleurverschillen en/of krasjes zijn niet te voorkomen en hiervoor is G-Storage niet verantwoordelijk. Voor het retourneren van producten zonder enig overleg met G-Storage worden de verzendkosten niet vergoedt. 

Ruilen en retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw product. De verzendkosten hiervoor brengen wij bij u in rekening.

Dit is mogelijk, meldt dit op tijd aan de bezorger en het product zal weer mee teruggenomen worden. De verzendkosten hiervoor worden bij u in rekening gebracht.

Let op: Heeft u een product op maat laten maken? Dan kunnen wij deze helaas niet laten retourneren. 

Meld uw retour gemakkelijk aan via het online retourformulier of neem contact met ons op.

Garantie

Op al onze producten hanteren wij een standaard garantietermijn van 12 maanden, tenzij anders vermeld. Een meerjarige garantietermijn kan van toepassing zijn.

Een fabricagefout aangegeven binnen de garantietermijn valt onder de garantie, en zal door ons vervangen of gerepareerd worden. Indien het product defect is als gevolg van normale slijtage valt deze niet onder de garantie. Evenmin vallen onder de garantie ontstane defecten, als gevolg van opzet, verkeerd gebruik, of reparaties die niet in verkopers opdracht zijn verricht.